نکات باریکتر از مو برای یک تجارت موفق

نکات باریکتر از مو برای یک تجارت موفق

نکات باریکتر از مو برای یک تجارت موفق 150 150 هلدینگ بازرگانی حمل و نقل و ترخیص کالا

نکات باریکتر از مو برای یک تجارت موفق

۱ چیزی باشید که هستید

داشتن یک تجارت کوچک برای بسیاری از افراد یک رویاست و ترس از ناموفق بودن در این زمینه اغلب افراد را از تحقق بخشیدن به آن بازمی دارد. ندانستن نحوه جذب مشتری، ناتوانی در ساخت وب سایت یا تعامل در دنیای تجارت، مشتاق ترین های دنیای تجارت را نیز کمی مردد می کند. در زیر ۷ پیشنهاد برای داشتن یک تجارت موفق آمده است.

۲ تجارتی را که با آن آشنایی دارید، به راه بیندازید

در ابتدا با عرضه یک محصول تجاری کوچک یا ایده ای که کمی با آن آشنایی دارید، شروع کنید. مثلا اگر عکاس هستید، می توانید یک آتلیه عکاسی دایر کنید یا خدمات عکاسی ارائه دهید. توجه داشته باشید که اگر در مورد محصول یا خدمتی که ارائه می دهید، آگاهی داشته باشید، پیشنهاد بهتری در آن خواهید داشت. می توانید این علاقه خود را با دیگران در اینترنت به اشتراک بگذارید و از آنها راهکارهای پیشرفت را یاد بگیرید یا حتی همین افراد می توانند در آینده مشتریان احتمالی شما شوند.

۳ از کم شروع کنید

یکی از اشتباهاتی که بیشتر افراد دارند، این است که فکر می کنند باید در ابتدا همه چیز داشته باشند. بهتر است اول با ساخت وب سایت و بازاریابی آنلاین شروع کنید تا با نحوه جذب مشتری آگاه شوید. زمانی که در این کار موفق شدید و توانستید مشتری جذب کنید و از این راه درآمد کسب کنید، می توانید خود را وقف این کار کنید و به طور جدی آن را دنبال کنید.

۴ باید خودتان را خوب شناخته باشید

قبل از راه اندازی یک تجارت سعی کنید نوع شخصیت خود را بشناسید. آیا درونگرا هستید و نمی توانید با غریبه ها به خوبی ارتباط برقرار کنید و یا مشتریان را به سمت خود بکشانید؟ اگر اینگونه باشید، مطمئن باشید که تجارت موفقی نخواهید داشت. در این مورد بهتر است یک وب سایت بسازید و سعی کنید به طور غیرحضوری یعنی از طریق ایمیل، چت کردن آنلاین یا از طریق تلفن با افراد ارتباط برقرار کنید؛ اما اگر شخصیت برونگرا دارید و از برقراری ارتباط با افراد لذت می برید، بهتر است خود را فقط محدود به داشتن سایت و ارتباط غیرحضوری نکنید.

۵ به حراجی ها توجه کنید

حراجی ها یک تجارت یا وب سایت تجاری را سرپا نگه می دارند. به چیزهایی که مردم می خواهند و قیمتی که از نظر آنها مناسب است، توجه کنید. بدین ترتیب آنها همیشه تجارت شما را پشتیبانی خواهند کرد و موفقیت تجارتتان را تضمین می کنند. به هر نوعی برای حفظ مشتریان فعلی خ:/..د و کسب مشتریان جدید تلاش کنید. در دنیای اینترنت اگر یک نفر از شما ناراضی باشد و آن را با دیگران در میان بگذارد، شما ده مشتری احتمالی خود را از دست خواهید داد. به دنبال راه های ارائه خدمات فوق العاده بگردید و برای مشتریان همیشگی خدمات ویژه ارائه دهید. اگر آنها از شما راضی باشند، همه جا در موردتان صحبت خواهند کرد.

۶ کاری کنید که یافتن شما برای افراد آسان باشد

برای خرید محصولات یا خدمات شما افراد باید بتوانند شما را پیدا کنند. این روزها چه تجارت آنلاین داشته باشید، چه تجارت غیرآنلاین، باید حداقل یک وب سایت در اینترنت داشته باشید و با افراد در شبکه های اجتماعی از طریق ساخت صفحه هواداران، در ارتباط باشید. در غیر اینصورت خیلی از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد.

اگر می خواهید مشتریان را به مکان فیزیکی یعنی مغازه خود بکشانید، حتما سعی کنید در فهرست Google Places قرار بگیرید. لیست سایت های محلی مانند Yelp را چک کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات شما صحیح وارد شده اند و لینکی هم به سایت شما داده شده است. اگر تجارت آنلاین دارید، مطمئن شویدکه در دایرکتوری ها و سایت های آگهی نام سایت شما نیز وجود دارد. بهینه سازی سایت را فراموش نکنید و سعی کنید با سایت های مشابه تبادل لینکی برقرار کنید.

۷ دنبال یک بازار تثبیت شده بگردید

شما در زمینه عکاسی زیر آب جزو برترین ها باشید، اما اگر افراد درباره این رشته آگاهی نداشته باشند، تلاش های شما در آن حوزه درآمد چندانی برایتان نخواهد داشت. بسیاری اوقات صاحبان تجارت های کوچک سعی می کنند بازارهای خود را در بهترین جا راه بیندازند اما ممکن است در آنجا مشتریان زیادی که توان پرداخت قیمت های بالا را داشته باشند، وجود نداشته باشند. اگر اول به یک بازار تثبیت شده مثل عکاسی فکر کنیدو بعد به دنبال گرفتن تخصص مثلا در عکاسی زیر آب باشید، موفق تر خواهید بود.

گمرک جمهوری اسلامی: http://www.irica.gov.ir/

بانک مرکزی جمهوری اسلامی: https://www.cbi.ir/

وزارت صنعت و معدن: http://www.mimt.gov.ir/

پنجره واحد تجارت فرامرزی: https://epl.irica.ir/login?1

ایران ایر: http://iranair.com/Portal/Home/

کلیه حقوق و امتیازات این وبسایت متعلق به هلدینگ گلدن رود بوده و هرگونه استفاده از مطالب و مقالات این سایت، پیگرد قانونی دارد.

                  درباره هلدینگ گلدن رود گروه هلدینگ گلدن رود بعنوان یک سازمان جهانی و با هدف ایجاد ارزش برای مشتریان خود با استفاده از مدیریت مبتنی بر احترام به انسانها در سال 1390 در ایران تاسیس شد. این هلدینگ هم اکنون در زمینه های متنوعی همچون خرید خارجی- ترانسفر مالی- حمل و نقل بین الملل- ترخیص گمرکی کالا- صادرات و واردات- تجهیزات پزشکی و تحقیق و توسعه بازار ، با تعداد زیادی از همکاران هلدینگ در بیش از 15 کشور جهان فعال می باشد. با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و همچنین نو آوریهای گسترده در خدمات متنوع، هلدینگ گلدن رود از برترین شرکتهای فعال در زمینه خدمات بازرگانی و حمل و ترخیص می باشد. امروزه کلـیـه کارخانه ها، تولیـدی ها، واردکنندگان و صادرکنندگان با توجـه به حـجـم گسترده و بالایی که در رابطه با بخش بازرگانی خارجی دارند ترجیح میدهند که امور خرید و حمل و گمرکی خود را به سازمانهای مستقل واگذار نمایند که گروه هولدینگ گلدن رود با داشتن کادری مجرب و قوی در انجام تشریفات گمرکی از گمرکات شهید رجایی, بوشهر و شهید باهنر بندر عباس و شهریار تهران و فرودگاه امام خمینی(ره) و سایر گمرکات در امور ترخیص ماشین آلات صنعتی، مواد اولیه ، قطعات ماشین آلات کارخانجات، قطعات و لوازم نیروگاهها، اقلام و تجهیزات شبکه و کامپیوتر و مخابراتی، قطعات انواع خودروهای سواری و کامیون، پی وی سی ، لوازم و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، خط تولید كارخانه ، ماشین آلات چاپ ، ابزارآلات ، جي پي اس ،تخم ماهي پرورشی ،لوازم منزل و آشپزخانه ، كاغذ، دستگاه های ابزار دقیق و سایر نیازهای کشور فعال بوده و نیازهای مشتریان خود را با صداقت و حفظ حقوق مشتریان در سریعترین زمان با ارزانترین قیمت کارگزاری نموده و با این هدف جدید ترین قوانین و روشها و متد روز دنیا را فراگرفته ایم . نشانی دفتر مرکزی : تهران- فلکه دوم صادقیه- نرسیده به مرزداران- برج نگین رضا- طبقه 18 جنوبی واحد 1804 تلفن: 44051434-44051460
مشاوره فوری حمل و ترخیص